مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-01ورزشي

تمرینات نفت آبادان آغاز شد/ وجود رقم های کاذب در نقل و انتقالات


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمرینات این تیم از روز گذشته آغاز شد ولی تمرینات اصلی تیم از هفته آینده شروع می شود.

- سید سیروس پور موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از روز چهارشنبه اظهار کرد: تاکنون به علت وجود اعلام رقم های کاذب از سوی بازیکنان، موفق به جذب نفرات مورد نظر خود نشدیم.

وی با بیان اینکه تاکنون با نفرات مختلفی به مذاکره پرداختیم، افزود: به علت شرایط مالی سنگین اعلام شده از سوی این نفرات و همچنین بودجه محدود باشگاه، موفق به توافق با این بازیکنان نشدیم که با توجه به جدایی نفرات زیادی از تیم نفت، کار ما در این فصل سخت تر خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره اینکه در تمرینات چند روز اخیر به ارزیابی بازیکنان بومی پرداختیم، بیان کرد: کار اصلی خود را از هفته آینده و پس از تکمیل شدن کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و جذب نفرات از لیست شماره 2 و 3 بازیکنان مورد نظر، آغاز خواهیم کرد.

پور موسوی گفت: به علت مشخص نبودن بودجه و اعضای هیئت مدیره زمان بسیاری را از دست دادیم و هواداران حق دارند که نگران باشند اما تمام تلاش خواهیم کرد با آماده یک تیم جوان و آماده نتایج خوبی را در فصل آینده رقابت های لیگ برتر فوتبال به دست آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرینات نفت آبادان آغاز شد/ وجود رقم های کاذب در نقل و انتقالات

تمرینات نفت آبادان آغاز شد/ وجود رقم های کاذب در نقل و انتقالات