مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-01سياسي

احصای 25 هکتار اراضی دولتی در محوطه باستانی سیلک


با شناسایی و تعیین وضعیت حدود پلاک های ثبتی در محدوده محوطه باستانی سیلک حدود 25 هکتار اراضی عرصه سیلک که در مالکیت دولت است احصا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، علی اکبر مرتضایی در خصوص اقدامات هیأت امنای صندوق هدایت منابع آزادسازی عرصه و حریم محوطه سیلک بیان کرد: با توجه به مالکیت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره راه و شهرسازی در بخشی اراضی عرصه سیلک، با پیگیری دبیرخانه عملیات نقشه برداری طبق حدود شناسایی پلاک های ثبتی سیلک انجام و همزمان با طی روند قانونی صدور سند، پیگیری های قضایی برای رفع تصرف و خلع ید از متصرفان برابر آراء صادره طی می شود.

فرماندار شهرستان کاشان با تاکید بر حفظ حقوق زارعانه تصریح کرد: نظر به اینکه اکثر محدوده عرصه سیلک، در ید متصرفان است در صورت اثبات تصرف قانونی، حق ریشه طبق نظر هیات کارشناسی رسمی دادگستری پرداخت می شود و در صورت عدم حصول توافق طبق قانون تملک اراضی و املاک واقع در طرح های دولتی اقدام خواهد شد.

وی به خارج شدن محوطه سیلک از محدوده شهری اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش های شهرداری کاشان در ادوار گذشته برخی اراضی از طریق توافق به این شهرداری واگذار شده بود که حدود 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصای 25 هکتار اراضی دولتی در محوطه باستانی سیلک

احصای 25 هکتار اراضی دولتی در محوطه باستانی سیلک