مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-01بين الملل

تاکید لاوروف و بورل بر لزوم یک آتش بس کامل در قره باغ


وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، وزیر امور خارجه روسیه و مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تماسی تلفنی بر لزوم برقراری یک آتش بس فوری و کامل در منطقه ناگورنو-قره باغ تاکید کردند.

- وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، وزیر امور خارجه روسیه و مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تماسی تلفنی بر لزوم برقراری یک آتش بس فوری و کامل در منطقه ناگورنو-قره باغ تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای گفت: سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه و جوزپ بورل، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جریان این تماس تلفنی درباره درگیری ها در منطقه ناگورنو-قره باغ و وضعیت موجود در این منطقه مذاکره کردند.

آنها بر لزوم برقراری یک آتش بس فوری و کامل و همچنین تجلی حداکثر خویشتن داری توسط طرفین درگیر و دیگر کشورها تاکید کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: لاوروف و بورل همچنین از بیانیه ویژه گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا مورخ 27 سپتامبر که از طرفین درگیر می خواهد تشدید تنش ها را متوقف کنند، حمایت کردند.

وزارت امور خارجه روسیه افزود: در راستای مذاکرات در نشست های ویژه شورای امنیت سازمان ملل و شورای دائمی سازمان امنیت و همکاری اروپا در تاریخ 29 سپتامبر سال جاری میلادی، بر نقش کلیدی گروه مین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید لاوروف و بورل بر لزوم یک آتش بس کامل در قره باغ

تاکید لاوروف و بورل بر لزوم یک آتش بس کامل در قره باغ