مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 08:052020-10-01اجتماعي

ورود سامانه بارشی و تقویت ناپایداری ها از عصر فردا در گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ سامانه بارشی و تقویت ناپایداری ها از عصر فردا در استان، گفت: این سامانه تا اواسط هفته آینده در گیلان پایدار است.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی، گفت: این الگوها نشان دهنده استقرار توده های هوای غالباً پایدار طی امروز و تا عصر فردا است.

وی با بیان اینکه در این مدت آسمان گیلان صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود، افزود: در برخی مناطق با شکل گیری ناپایداری های موقت شرایط برای افزایش ابر، بارندگی پراکنده و احتمال رعد و برق فراهم می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان ادامه داد: از عصر فردا (جمعه) با ورود سامانه بارشی و تقویت ناپایداری برای استان گیلان ابرناکی، وزش باد و در بعضی مناطق بارندگی و رعد و برق پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: این شرایط تا اواسط هفته آینده در استان ماندگار است.

دادرس در ادامه به شرایط آب و هوایی حال حاضر استان گیلان اشاره کرد و افزود: برای امروز (پنجشنبه) آسمان استان گیلان صاف تا قسمتی ابری و در برخی مناطق افزایش ابر و وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برای روز جمعه نیز آسمان صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش نسبی دما، تدریج با افزایش ابر و وزش باد و برای بعضی مناطق نیز بارندگی و احتمال رعد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی و تقویت ناپایداری ها از عصر فردا در گیلان

ورود سامانه بارشی و تقویت ناپایداری ها از عصر فردا در گیلان