مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-01اقتصادي

60 درصد از 257 نقطه حادثه خیز کشور تا پایان سال رفع خواهد شد


60 درصد از 257 نقطه حادثه خیز کشور تا پایان سال رفع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید تیمور حسینی صبح پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از کمربندی دوم تهران که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد در خصوص وضعیت راه های کشور اظهار داشت: آخرین پایشی که در یک کار مشترک میان پلیس و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام گرفته 257 نقطه پر تصادف یا حادثه خیز شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه اولین اقدام در قالب اولویت بندی صورت گرفته است گفت: 50 نقطه با وضعیت های نگران کننده در اولویت اول قرار داشتند و بخش قابل توجهی از نقاط که شرایط بدی داشتند رفع شدند و مقرر شده که تا پایان سال 99 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیش از 60 درصد از 257 نقطه شناسایی شده را رفع کنند.

حسینی با بیان اینکه نکته مهم این است که راه نقش تعیین کننده در ایمنی تردد دارد و در همه دنیا این اصل پذیرفته شده است گفت: عامل انسان احتمال خطا دارد و راه و وسیله نقلیه باید این ویژگی را داشته باشد که خطای انسانی را جبران کند.

رییس پلیس راه کشور عنوان داشت: مروز شاهد بهسازی چند نقطه از محورهای مواصلاتی استان تهران به ویژه کمربندی دوم بودیم که شرایط بسیار نامناسبی با توجه به حجم تردد در این نقطه را داشتیم و خوشبختانه هم اکنون وضعیت مناسب شده و امیدواریم بخش کمی که از این پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد از 257 نقطه حادثه خیز کشور تا پایان سال رفع خواهد شد

60 درصد از 257 نقطه حادثه خیز کشور تا پایان سال رفع خواهد شد