مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:552020-10-01اقتصادي

گلایه فرماندار ری به وزیر راه: شهرداری تهران مدیر خوبی برای حاشیه پایتخت نیست


در مسکن مهر تعداد واحدهای در نظر گرفته شده برای شهرستان ری با توجه به جمعیت کافی نبود لذا از وزیر راه درخواست داریم در مسکن ملی شهرری به عنوان قبله تهران ویژه دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری صبح امروز در آیین بهره برداری از پروژه بهسازی و ایمن سازی کمربندی دوم تهران که با حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: شهرستان ری دارای آزاد راه های بزرگ از آزادگان تا آزادراه تهران-قم است و همچنین در کریدور شرقی محور امام رضا را شامل می شود.

وی افزود: مجموعه شهرستان ری آزادراه ها و بزرگراه های مهمی را اجرایی کرده و آزادراه تهران_قم که پیشانی نظام و فرودگاه  حضرت امام خمینی (ره) در آن قرار دارد در حوزه سرزمینی ری قرار دارد.

فرماندار ویژه ری با بیان اینکه جداسازی محور و کاهش تصادفات اولویت اساس ما در اجرای این پروژه بود،  ادامه داد: در سال های گذشته بیشترین تلفات و تصادفات در این محدوده بوده و اما امروز در اقدامی جهادی و با مدیریت اصولی در طول 5 ماه پروژه بهسازی مسیر به بهره برداری رسید که قطعا در کاهش تصادفات تاثیر گذار است.

توکلی با بیان اینکه 6 خطه شدن و تعریض مسیر مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: اقدام مهم دیگر در سطح شهرستان ری قرارگیری در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه فرماندار ری به وزیر راه: شهرداری تهران مدیر خوبی برای حاشیه پایتخت نیست

گلایه فرماندار ری به وزیر راه: شهرداری تهران مدیر خوبی برای حاشیه پایتخت نیست