مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:452020-10-01اجتماعي

راه اندازی دوربین های حفاظت الکترونیک در ارگ تاریخی بم


مدیرپایگاه میراث جهانی بم و منظر فرهنگی آن از راه اندازی دوربین های حفاظت الکترونیک و پایش تصویری در ارگ تاریخی بم خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرپایگاه میراث جهانی بم و منظر فرهنگی آن از راه اندازی دوربین های حفاظت الکترونیک و پایش تصویری در ارگ تاریخی بم خبر داد.

محسن قاسمی با اشاره به اینکه با راه اندازی این دوربین ها تمامی فضاهای داخل و خارج ارگ تاریخی بم مورد نظارت و حفاظت قرار می گیرد، افزود: با توجه به اینکه ارگ تاریخی بم یکی از بناهای شاخص و نماد استان محسوب می شود باید در حفاظت آن کوشاتر باشیم.

وی به ایجاد زیرساخت های گردشگری در ارگ تاریخی بم اشاره کرد و گفت: هدف از مرمت و بازسازی فضاهای داخلی ارگ تاریخی بم احیا دوباره این فضاها و ایجاد زیرساخت های گردشگری در این مجموعه تاریخی است.

قاسمی به مرمت خانه سیستانی ارگ بم اشاره کرد و افزود: مرمت این خانه تا یکماه آینده به پایان می رسد و به کاربری پایگاه میراث جهانی بم تغییر می یابد ضمن آنکه هم اکنون قسمت پژوهشی پایگاه میراث جهانی بم به خانه سیستانی نقل مکان کرده است و به زودی مجموعه اداری نیز در این محل مستقر می شود تا کارشناسان بدون واسطه به کارهای پژوهشی و عملیاتی بپردازند این مقام مسئول به ساماندهی باغات اطراف این بنای تاریخی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری اتاق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دوربین های حفاظت الکترونیک در ارگ تاریخی بم

راه اندازی دوربین های حفاظت الکترونیک در ارگ تاریخی بم