مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-01سياسي

روابط ناسالم در دستگاه قضایی را تحمل نمی کنیم/صیانت از سلامت همکاران


حضور یک نیروی ناسالم در مجموعه قضایی دغدغه آفرین است و قبل از اینکه غصه دار محروم شدن از یک همکار شویم، ، باید برای صیانت از او تدبیر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رییسی، در نشست شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی استان ها، با بیان اینکه مبارزه با فساد، حمایت از تولید و تکریم ارباب رجوع به عدلیه، سه اولویت اصلی قوه قضاییه در سال 99 است، اظهار داشت: مقابله با قاچاق کالا به عنوان یکی از موانع تولید، با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: نابسامانی و عدم نظارت در صدور کارت های بازرگانی، زمینه سوء استفاده از ارزهای تخصیصی برای واردات را فراهم می کند؛ گاهی می بینیم یا می شنویم که به نام یک پیرزن یا پیرمرد روستایی یا یک کودک، واردات انجام می شود که اصلا از این مساله حتی مطلع نیستند؛ این مساله هم عجیب است هم غیر قابل تحمل.

رییس قوه قضاییه بیان داشت: دستورالعمل نحوه مشارکت مردم در ماموریت های دستگاه قضایی برای قرار گرفتن در زونکن پس از رویت، صادر نشده است بلکه برای همه بخش ها لازم الاجرا است؛ اولویت همکاران قضایی این باشد که از تمام ظرفیت ها برای حل و فصل دعاوی و خصومت ها در شوراهای حل اختلاف استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط ناسالم در دستگاه قضایی را تحمل نمی کنیم/صیانت از سلامت همکاران

روابط ناسالم در دستگاه قضایی را تحمل نمی کنیم/صیانت از سلامت همکاران