مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-01اجتماعي

لزوم تقویت زیرساخت آتش نشانی در بافت جهانی یزد


استاندار یزد با بیان این که مدیریت بافت های جهانی باید الگویی برای ارتقای سطح زندگی مردم در بافت های تاریخی باشد، گفت: تامین و تقویت زیرساخت آتش نشانی در بافت تاریخی و جهانی یزد ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری یزد، محمدعلی طالبی در مراسم گرامیداشت روز آتشنشان، به وضعیت مطلوب یزد نسبت به گذشته در تامین امکانات و تجهیزات و توجه به جایگاه و منزلت آتش نشانان اشاره و اظهار کرد: باید توجه به خدمات و رفاه آتش نشانان در مناطقی که تمرکز بیشتر تهدیدها را شاهد هستیم اتفاق بیافتد که نمونه بارز این مناطق را می توان بافت تاریخی و جهانی یزد دانست.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر همه به خصوص آتش نشانان نسبت به بافت تاریخی، افزود: علاوه بر استفاده از الگوهای کشوری باید نسبت به ارائه طرح های مبتکرانه نیز بکوشیم چرا که شهر جهانی یزد با توجه به معمارانی هوشمندانه و خلاقانه و توجه به بسیاری از مسائل مانند مسائل اجتماعی، انرژی، مذهبی و معنوی این ضرورت را ایجاد کرده است.

استاندار یزد وجود زیرساخت های کاملی مانند بازار، آب انبار، خانه، مسجد و سایر اماکن در یک مجموعه را نشان دهنده توجه یزدی ها به نیازهای یک جامعه دانست و گفت: باید این الگو را برای رفع همه نیازهای موجود در بافت تاریخی به کار بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت زیرساخت آتش نشانی در بافت جهانی یزد

لزوم تقویت زیرساخت آتش نشانی در بافت جهانی یزد