مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-01سياسي

تجلیل از سربازان نمونه سپاه/ سردار سالاری: سربازان ستون نیروهای مسلح اند


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: سربازان یکی از ارکان و ستون های نیروهای مسلح محسوب شده و اجرای بخش عظیمی از وظایف نیروهای مسلح بر دوش این قشر از جوانان کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری در آیین گرامیداشت تجلیل از سربازان نمونه سپاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهارکرد: سربازان یکی از ارکان و ستون های نیروهای مسلح محسوب شده و اجرای بخش عظیمی از وظایف نیروهای مسلح بر دوش این قشر از جوانان کشور است.

وی افزود: جوانان برومند سرباز، ایثارگران مدافع حریم امنیت کشور در هشت سال دفاع مقدس نیز با حضور فعال و چشمگیر خود در کسوت مقدس سربازی آمادگی خود را برای دفاع از کیان اسلام عزیز و میهن اسلامی به منصه ظهور رساندند و با تقدیم هزاران شهید و جانباز، امنیت و آرامش را برای ملت شریف و فداکار ایران به ارمغان آورده اند.

  فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: مهارت آموزی و ایجاد اشتغال جوانان در جبهه اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله در جنگ اقتصادی دشمنان است.

وی گفت: اسقاط هواپیمای جاسوسی آمریکا و توقیف نفت کش انگلیسی در خلیج فارس و همچنین موشک باران پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد عراق بدست جوانان ولایت مدار و انقلابی کشورمان انجام شد و دلاوری های سربازان ولایت در پاسداری از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از سربازان نمونه سپاه/ سردار سالاری: سربازان ستون نیروهای مسلح اند

تجلیل از سربازان نمونه سپاه/ سردار سالاری: سربازان ستون نیروهای مسلح اند