مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-01سياسي

خونگرمی و مهربانی مردم کردستان شوق خدمت به آنها را بیشتر می کند


مردم کردستان مردمی با اصالت و فرهنگی هستند که در کلام رهبری نیز بر آن تاکید شده و خونگرمی و مهربانی مردم کردستان شوق خدمت به آنان را بیشتر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در جریان دیدار شهردار و اعضای شورای شهر سنندج با وی، اظهار کرد: شهر سنندج دچار مشکلاتی است و بسیاری از این مشکلات به راحتی قابل لمس است و در چند بازدید در هسته مرکزی شهر به خوبی این مشکلات دیده می شود.

وی افزود: یکی از مشکلات سنندج می تواند همین مسئله پروازهای فرودگاه باشد که پس از چند دهه هنوز هم می بینیم که با مشکلات فراوانی مواجه بوده و این در حالی است که در هر نقطه ای که رفت و آمد بیشتر باشد به ویژه پروازهای داخلی و خارجی، شاهد پیشرفت و توسعه خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: در بحث دست فروشی و بیکاری نیز این معضل را به چشم دیده ایم و می بینیم که مردم مشکلات عدیده ای دارند اما همواره می بینیم بنا بر فرهنگ و اصالت غنی که مردمان این استان دارند همواره شاکر هستند.

حجت الاسلام پورذهبی یادآور شد: در بحث های مختلف با توجه به قدرت مدیریتی که داریم می توانیم در کنار این مردم حضور داشته باشیم و به آنان توجه لازم را داشته باشیم که همین مسئله باعث می شود مردم با تمام مشکلاتی که دارند زبان تلخی نداشته باشند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خونگرمی و مهربانی مردم کردستان شوق خدمت به آنها را بیشتر می کند

خونگرمی و مهربانی مردم کردستان شوق خدمت به آنها را بیشتر می کند