مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-01سياسي

شیوع کرونا تالارهای پذیرایی و آرامستان های کردستان را تعطیل کرد


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: برخی از مراکز تجمع و عمومی در این استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای دو هفته تعطیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبوده و ستاد استانی تابع تصمیمات آنها است.

وی اولویت اصلی تمام دستگاه های اجرایی و دولتی را سلامت مردم برشمرد و بیان کرد: دستگاه های اجرایی و شهرداری ها در کنار وظایف سازمانی در زمینه آگاه سازی مردم و کمک به فاصله گذاری هوشمند باید تلاش جدی داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان بر استفاده از ماسک توسط پرسنل ادارات در محل کار تاکید کرد و گفت: فروشگاه های بزرگ سطح استان نیز موظف به در اختیار گذاشتن ماسک و مواد ضدعفونی کننده به مراجعین خود هستند و سازمان صمت و اصناف نیز باید بر اجرای این امر نظارت کنند.

زارعی از مردم استان کردستان درخواست کرد از تجمع به بهانه مراسم ختم و عروسی پرهیز کنند و اظهار کرد: دستگاه های متولی ضمن بازدید اماکن مختلف، با صاحبان تالارهای عروسی متخلف که در این مدت اقدام به برگزاری مراسم کرده باشند، با جدیت برخورد کنند.

وی از مردم استان کردستان خواست مانند گذشته با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در جهت حفظ سلامت و مبارزه با این بیماری همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا بار دیگر شاهد بهبود شرایط در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا تالارهای پذیرایی و آرامستان های کردستان را تعطیل کرد

شیوع کرونا تالارهای پذیرایی و آرامستان های کردستان را تعطیل کرد