مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-01اجتماعي

سیلاب در هرسین کرمانشاه با 20 دقیقه بارش


معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار هرسین گفت: حدود 20 دقیقه باران شدید در شهرستان هرسین و بارش باران توام با تگرگ در مناطق روستایی باعث وقوع سیل در این شهرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه نجف میرزاحسینی امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران هرسین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حدود ساعت 21 و 20 دقیقه شب چهارشنبه مورخ 9 مهرماه 1399 پس از بارش حدود 20 دقیقه باران شدید در شهرستان هرسین و بارش باران توام با تگرگ در مناطق روستایی باعث وقوع سیل در این شهرستان گردید.

ویادامه داد: طی این بارش، سیل همراه با گل و لای در بخشی از این شهر جاری شد و مناطق شهرک شمالی و جنوبی ، بلوار سپاه ، کمربندی جنوبی ، خیابان شهید بیگی نیا ( خیابان بهزیستی ) ، روستای های داوودی ، کهریز و چغاسعید بعنوان مناطق درگیر این سیل شناسایی شدند.

معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار هرسین گفت: در جریان این باران سیل آسا خساراتی به روستای کهریز، داودی و چغاسعید وارد شد و سیل بداخل تعدادی از واحدهای مسکونی روستا ، زاغه ها و محل های نگهداری احشام و علوفه روستاییان نفوذ کرده و علاوه بر ایراد خسارت به این منازل باعث تلف شدن تعدادی از دام ها ، علوفه ذخیره شده و محصولات کشاورزی آنان از جمله پیاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب در هرسین کرمانشاه با 20 دقیقه بارش

سیلاب در هرسین کرمانشاه با 20 دقیقه بارش