مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-01سياسي

اربعین حسینی تجلی قدرت و نفوذ حرکت عاشورایی سیدالشهداء(ع) است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اربعین حسینی تجلی قدرت و نفوذ حرکت عاشورایی حضرت سیدالشهداء(ع) و اهل بیت ایشان و یاران باوفایش است.

- حجت الاسلام ناصر شکریان امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با اشاره به اهمیت تداوم شور و شعور اربعینیان و دلدادگان و محبان به ساحت نورانی حضرت سیدالشهداء (ع) و یاران باوفایش ، اظهار کرد: اربعین حسینی تجلی قدرت و نفوذ حرکت عاشورایی حضرت سیدالشهداء(ع) و اهل بیت ایشان و یاران باوفایش است و این کنگره عظیم عاشوراییان در روز اربعین حسینی امسال متاثر از شیوع این ویروس منحوس( کووید 19) در جهان است و باید برای این شرایط برنامه ریزی جدی تر داشت.

وی در ادامه با اشاره به خیل عظیم مشتاقان و ارادتمندان به ساحت عرشی و نورانی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در کنگره بی نظیر اربعین حسینی در سال های گذشته ، افزود: اربعین حسینی یکی از مهم ترین شعائر دینی و نماد همدلی و وحدت عدالت خواهان و آزادی خواهان جهان است و این اجتماع بی نظیر در تاریخ ثبت شده است و ادامه دارد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به عظمت حرکت عاشورایی حضرت سیدالشهداء (ع) و آرمان خواهی آن حضرت در این راه پر بهجت، تصریح کرد: حماسه شکوهمند و افتخار آفرین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و اهل بیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین حسینی تجلی قدرت و نفوذ حرکت عاشورایی سیدالشهداء(ع) است

اربعین حسینی تجلی قدرت و نفوذ حرکت عاشورایی سیدالشهداء(ع) است