مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-01سياسي

2 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان و نیازمندان استان مرکزی احداث می شود


طی مراسمی با حضور رییس کمیته امداد کشور احداث 2 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان و نیازمندان استان مرکزی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز در مراسمی با حضور رییس کمیته امداد تفاهم نامه ساخت مسکن ویژه مددجویان و نیازمندان استان مرکزی، میان کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امضا و عملیات احداث 2 هزار واحد مسکونی آغاز شد.

سیدمرتضی بختیاری در این مراسم گفت: طبق این تفاهم نامه 2 هزار واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان استان مرکزی احداث می شود که یک هزار واحد ویژه خانواده های تحت حمایت امداد است و بنیاد مسکن نیز یک هزار واحد برای نیازمندان احداث خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اعتبارات مورد نیاز ساخت این واحدها از سوی سازمان برنامه و بودجه تامین شده و مشکلی در تامین اعتبارات نیست و امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد احداث این واحدها و تحویل آن به نیازمندان باشیم.

  رییس کمیته امداد بیان کرد:  917 واحد مسکونی مددجویی نیز امروز تحویل خواهد شد که از مجموع این واحدها تعداد 815 مورد واحدهای بازسازی شده سیل و مابقی واحدهای احداث شده در قالب توافقنامه سال 98 برای مددجویان استان مرکزی است که  برای ساخت این واحدها 100 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان و نیازمندان استان مرکزی احداث می شود

2 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان و نیازمندان استان مرکزی احداث می شود