مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-01اقتصادي

بهره برداری از پردیس سینمایی اسدآباد طی 6 ماه


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور گفت: به شهرداری ها تاکید کرده ایم پردیس سینمایی امید در فرصت 6 ماهه به بهره برداری برسد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رمضانعلی حیدری خلیلی پیش از ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم نامه پروژه پردیس سینمایی امید شهرستان اسدآباد اظهار کرد: مدیریت شهری اسدآباد دغدغه فرهنگی دارد و پیگیری ها برای ایجاد پردیس سینمایی امید در این شهر، نشان دهنده این موضوع است.

وی ادامه داد: سال گذشته بنا بود این پردیس در شهرستان نهاوند ایجاد شود که به خاطر فراهم نشدن زمینه، با جابجایی پروژه، اسدآباد با توجه به پیشینه فرهنگی درخشانی که داشت  بدین منظور انتخاب شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور بیان کرد: آمادگی و علاقمندی مدیریت شهری و جمعیت دانش آموزی و دانشجویی 25 هزار نفری اسدآباد و با پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این شهر برای اجرای پردیس سینمایی امید انتخاب شد.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های سینمایی کشور یکی از راهبردهای سازمان امور سینمایی و زمینه ساز توسعه و تقویت بازار سینمای کشور است گفت: پردیس سینمایی امید بر اساس این راهبرد در شهرهای فاقد سینما و منتخب استان ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پردیس سینمایی اسدآباد طی 6 ماه

بهره برداری از پردیس سینمایی اسدآباد طی 6 ماه