مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-01سياسي

اینجا «فردوی» دیگر ایران است!/ افتخار فرماندار به جابه جایی 3 تیر برق!


روستای بلندپرچین در شهرستان ماهنشان استان زنجان، با وجود همه فداکاری و ایثاری که در دوران دفاع مقدس داشته این روزها مورد بی مهری مسؤولان قرار گرفته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، زنجان با تقدیم بیش از 3 هزار و 500 شهید در دوران دفاع مقدس یکی از استان های فعال در دفاع از کیان پاک ایران اسلامی است، مردم و رزمندگان این دیار در دوران مقدس با حضور در بیش از 50 عملیات آفندی و پدافندی به عنوان خط شکن در عملیات های آبی و خاکی مختلف نشان دادند که در راه دفاع از میهن نقش برجسته و مهمی داشته و دارند.

مردم زنجان در زمینه پشتیبانی از جنگ نیز نقش مهم و برجسته ای داشتند و به لحاظ جمعیت جزو استان های نخست در کمک به جبهه های جنگ تحمیلی دشمنان علیه کشورمان بودند.

اما در زمینه دفاع از کشور و شهدا چند نقطه استان به لحاظ جمعیت جزو مناطقی هستند که بیشترین شهید را تقدیم کشور کرده اند، که یکی از این مناطق روستای بلند پرچین از روستاهای شهرستان ماهنشان در منطقه انگوران است، روستایی مانند فردوی قم که بیشترین شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

این روستا در طول دفاع مقدس و در آن زمان که حدود 50 خانوار بوده است،90 رزمنده داشته و 16 شهید و 17 جانباز را در راه دفاع از ایران اسلامی تقدیم انقلاب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا «فردوی» دیگر ایران است!/ افتخار فرماندار به جابه جایی 3 تیر برق!

اینجا «فردوی» دیگر ایران است!/ افتخار فرماندار به جابه جایی 3 تیر برق!