مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 05:552020-10-01اقتصادي

افزایش تعداد واحدهای لرستان در طرح اقدام ملی مسکن


سهم لرستان در طرح اقدام ملی مسکن 10 هزار و 700 واحد بود اما با پیگیری های صورت گرفته این میزان به 13 هزار واحد ارتقا یافته همچنین تا به امروز 80 درصد زمین های مورد نیاز برای طرح اقدام ملی مسکن را تأمین شده است.

- رضا خالقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، در خصوص وضعیت طرح مسکن ملی در لرستان، اظهار داشت: حدود 30 هزار نفر در لرستان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 13 هزار نفر واجد شرایط هستند، افزود: سهم لرستان در طرح اقدام ملی مسکن 10 هزار و 700 واحد بود اما با پیگیری های صورت گرفته این میزان به 13 هزار واحد ارتقا یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه توانسته ایم تا به امروز 80 درصد زمین های مورد نیاز برای طرح اقدام ملی مسکن را تأمین کنیم، تصریح کرد: بیشتر این زمین ها درسایت های مسکن مهر که دارای زیرساخت های اساسی بوده در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: زمین هایی که برای طرح اقدام ملی مسکن در استان در نظر گرفته شده همگی در محدوده شهری است اما امکان دارد در آینده به دنبال ایجاد شهرک هایی برای ساخت واحدهای مسکونی در اطراف شهر خرم آباد باشیم.

خالقی گفت: برای ساخت طرح اقدام ملی مسکن به هر متقاضی 100 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود و مابقی هزینه ساخت از آورده خود متقاضی تأمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد واحدهای لرستان در طرح اقدام ملی مسکن

افزایش تعداد واحدهای لرستان در طرح اقدام ملی مسکن