مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 05:452020-10-01اقتصادي

شهردار نمونه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد


شهردار شهر توریستی سی سخت به عنوان شهردار نمونه در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد شناخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج  نشست تجلیل از فعالان گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد در ابتدای این نشست مجید صفایی مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان با تبریک هفته گردشگری اظهار کرد: در حوزه گردشگری 9 پروژه گردشگری در استان مصوب شده که برای این 9 پروژه 130 میلیارد تومان اختصاص داده شده و در کنار بعضی از این پروژه ها بر اساس رایزنی ها و هدف گذاری های انجام شده، بنیاد علوی در زمینه تکمیل طرح های گردشگری مشارکت و سرمایه گذاری می کند.

وی با تاکید براینکه ظرفیتهای بی شمار گردشگری در استان وجود دارد گفت: باید در تمام روستاها بوم گردی را فعال کنیم و با دادن تسهیلات ارزان قیمت و پای کار آمدن مردم بنا به ظرفیت ها،توسعه گردشگری روستایی را رونق دهیم.

مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی خطاب به سرمایه گذاران اظهار کرد: آماده هر گونه همکاری و مشارکت و ارائه تسهیلات در راستای تکمیل و بهره برداری از طرح های گردشگری در استان هستیم و در این زمینه اقدامات لازم را به صورت فوری انجام می دهیم.

وی افزود: با سرمایه گذاری و همچنین ظرفیت ها و قابلیت های بالایی که در استان در حوزه گردشگری وجود دارد، و با بهره برداری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار نمونه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

شهردار نمونه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد