مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 05:202020-10-01ورزشي

لیگ دسته دوم فوتسال کشور؛ الغدیر با تفاضل گل کمتر از صعود بازماند


در پایان مرحله نخست لیگ دسته دوم فوتسال کشور الغدیر اردبیل با وجود کسب دو پیروزی و یک تساوی با توجه به تفاضل کمتر نسبت به حریفان از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در پنجمین و آخرین روز از مرحله نخست لیگ دسته دوم فوتسال کشور الغدیر اردبیل با نتیجه 8 بر 2 مقابل آروین قالا ماکو شکست خورد و از صعود بازماند.

در دیگر دیدار روز پایانی تیم فوتسال عقاب تبریز با نتیجه 7 بر 0 مقابل اروم آلیاژ ارومیه به پیروزی دست یافت.

با پایان بازی های گروه سوم لیگ دسته دوم فوتسال کشور، تیم های فوتسال آروین قالا ماکو با 9 امتیاز و عقاب تبریز با 7 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به الغدیر اردبیل به مرحله بعدی راه یافتند.

فصل جدید این رقابت ها که قرار بود اسفند ماه سال 98 استارت بخورد پس از کش و قوس های فراوان به دلیل شیوع ویروس کرونا از امروز به صورت مجتمع در شش گروه و به میزبانی شش شهر آغاز شد که اردبیل نیز میزبان برگزاری رقابت های گروه سوم این مسابقات بود.

در گروه سوم بازی ها، تیم های فوتسال الغدیر اردبیل، شهید کیان پارس آباد، اروم آلیاژ ارومیه، عقاب تبریز و آروین قالا ماکو حضور دارند و برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها از 5 لغایت 9 مهر ماه در سالن تختی اردبیل با یکدیگر رقابت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ دسته دوم فوتسال کشور؛ الغدیر با تفاضل گل کمتر از صعود بازماند

لیگ دسته دوم فوتسال کشور؛ الغدیر با تفاضل گل کمتر از صعود بازماند