مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 05:152020-10-01ورزشي

وعده پاداش میلیاردی سعودیها به النصر برای شکست پرسپولیس!


وزیر ورزش عربستان به بازیکنان النصر قول داد که در صورت شکست پرسپولیس و صعود به فینال به هر یک از آنها 100 هزار ریال سعودی پاداش دهد.

- وعده پاداش میلیاردی سعودیها به النصر برای شکست پرسپولیس! وزیر ورزش عربستان به بازیکنان النصر قول داد که در صورت شکست پرسپولیس و صعود به فینال به هر یک از آنها 100 هزار ریال سعودی پاداش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از الریاضیه، النصر عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست با دو گل الاهلی را شکست دهد.

النصر با پیروزی در این دیدار به نیمه نهایی راه پیدا کرد تا حریف پرسپولیس شود.

عبدالعزیر الترکی بن فصیل وزیر ورزش عربستان قول داد که در صورت صعود النصر به فینال لیگ قهرمانان آسیا به هر یکی از بازیکنان این تیم 100 هزار ریال سعودی پاداش خواهد داد.

وزیر ورزش عربستان بلافاصله بعد از پیروزی النصر برابر الاهلی با رییس باشگاه النصر تماس گرفت و پیروزی این تیم را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با در نظر گرفتن قیمت ریال عربستان در بازار ایران در صورت پیروزی النصر برابر پرسپولیس به هر کدام از بازیکنان این تیم بیش از یک میلیارد پاداش داده خواهد شد.

در نظر بگیرد که اگر وزیر ورزش ایران چنین قولی را به بازیکنان پرسپولیس می داد آن وقت در فوتبال ایران چه جنجال به پا می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده پاداش میلیاردی سعودیها به النصر برای شکست پرسپولیس!

وعده پاداش میلیاردی سعودیها به النصر برای شکست پرسپولیس!