مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 04:102020-10-01اقتصادي

36 واحد تولیدی هرمزگان احیا شدند


استان هرمزگان در شرایط جنگ اقتصادی، استانی پرنشاط، پویا و فعال در حوزه های مختلف از جمله در حوزه عمرانی و سرمایه گذاری است و رونق امیدوار کننده ای در این استان وجود دارد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان در شرایط جنگ اقتصادی، استانی پرنشاط، پویا و فعال در حوزه های مختلف از جمله در حوزه عمرانی و سرمایه گذاری است و رونق امیدوار کننده ای در این استان وجود دارد.

فریدون همتی شب گذشته(نهم مهرماه) در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، عنوان کرد: در راستای تامین گاز صنایع غرب بندرعباس و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، مقرر شد طی یک ماه، اقداماتی توسط شرکت ملی گاز استان جهت رفع مشکل صورت گرفته و گاز به اندازه کافی در اختیار این واحدها قرار گیرد.

وی ادامه داد: در شش ماه نخست سال جاری، تعداد 36 واحد تولیدی در استان هرمزگان که پیش از این تعطیل شده بودند، با حمایت ها و رفع موانع، احیا شدند و در مجموع برای سال جاری احیای 120 واحد تولیدی در استان هرمزگان هدفگذاری شده است.

استاندار هرمزگان افزود: یکی از پروژه های مهم گردشگری که در شرق بندرعباس در حال اجراست، پارک آبی بندرعباس است که برای رفع مشکلات این پروژه و تکمیل آن تا پایان سال جاری تصمیماتی اتخاذ شد و از مدیران بانک های صادرات و پست بانک برای کمک به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 واحد تولیدی هرمزگان احیا شدند

36 واحد تولیدی هرمزگان احیا شدند