مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 02:202020-09-30ورزشي

مسیر مدال آوری وزنه برداری ایران در المپیک مشخص است


نائب رییس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به تلاش وزنه برداران برای کسب 2 سهمیه ایران در المپیک گفت: مسیر مدال آوری در المپیک برنامه شده و برهمان اساس تمرینات و جمع آوری امتیازات در حال انجام است.

- داوود باقری در گفتگو با خبرنگار فارس در بجنورد در حاشیه سفر به خراسان شمالی با اشاره به برنامه ریزی وزنه برداری کشور برای حضور در المپیک اظهار کرد: ما پیش ازاین برنامه ریزی برای حضور در المپیک را انجام داده ایم و قهرمانانی که بتوانند امتیازهای لازم را کسب کنند به عنوان نماینده کشور در 2 وزن مشخص اعزام می شوند.

وی افزود: افرادی همچون سهراب مرادی، کیانوش رستمی، علی هاشمی و چند ورزشکار سنگین وزن کشورمان در حال تکاپو برای جمع آوری امتیازات خود هستند تا مسیر رفتن به المپیک را هموار کنند.

نائب رییس فدراسیون وزنه برداری با تأکید بر اینکه این فدراسیون برنامه مشخصی برای رسیدن به مدال در المپیک دارد، افزود: این برنامه ها از پیش تدارک دیده شده و همچنان ادامه دارد و فدراسیون درنهایت برای کسانی که کسب سهمیه نیز انجام دهند، به پیش بینی مدال آوری ورزشکاران با توجه به رقبای المپیکی خود اقدام می کند.

وی همچنین درباره کمبودهای موجود در رشته وزنه برداری خراسان شمالی گفت: در هیات وزنه برداری استان پس از ایجاد همدلی و همراهی باید به تمرینات رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر مدال آوری وزنه برداری ایران در المپیک مشخص است

مسیر مدال آوری وزنه برداری ایران در المپیک مشخص است