مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 00:052020-09-30اجتماعي

معرفی 260 متخلف زیست محیطی در اردبیل به مراجع قضایی


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: در 6 ماه اول سال جاری، 260 نفر متخلف در حوزه محیط زیست به مراجع قضایی معرفی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، سعید شهند اظهار کرد: در 6 ماه اول سال جاری و با تلاش مجموعه حفاظت محیط زیست استان اردبیل، 260 نفر متخلف در حوزه محیط زیست به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی افزود: طی این مدت، عمده تخلفات زیست محیطی در حوزه صید و شکار غیرمجاز، نگهداری و خرید و فروش حیات وحش، ایجاد آلودگی های زیست محیطی و تخریب بوده است.

کشف 30 قبضه سلاح از شکارچیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل ادامه داد: در 6 ماه اول سال جاری، 53 مورد شکار غیرمجاز پرندگان، 7 مورد شکار غیرمجاز پستانداران، 95 مورد زنده گیری پرندگان و 195 مورد شروع به شکار و صید توسط مأموران اجرایی یگان کشف شده است.

شهند بیان کرد: همچنین از متخلفان 30 قبضه سلاح مجاز و غیرمجاز کشف و ضبط گردیده است.

  وی گفت: با توجه به این که در این مدت با 140 مورد ایجاد آلودگی زیست محیطی برخورد قانونی صورت گرفته است، از دوستداران محیط زیست درخواست می کنیم هرگونه تخلفات زیست محیطی را از طریق سامانه ارتباطات مردمی 1540 گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 260 متخلف زیست محیطی در اردبیل به مراجع قضایی

معرفی 260 متخلف زیست محیطی در اردبیل به مراجع قضایی