مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 23:152020-09-30سياسي

خلع ید مدیریت فعلی شرکت هفت تپه تا پایان آبان ماه


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: خلع ید و تعیین جایگزین مدیریت فعلی شرکت هفت تپه -که تخلفات متعددی نیز داشتند- تا پایان آبان ماه صورت می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، علی خضریان روز چهارشنبه پس از برگزاری نشست بررسی مشکلات کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در جمع خبرنگاران، گفت: بعد از رسیدگی به موضوع کشت و به ثمر رسیدن موضوع پرداخت حقوق و دستمزد‌ها کارگران شرکت هفت تپه، برای نخستین بار تمامی دستگاه‌های نظارتی و امنیتی اعم از سازمان خصوصی‌سازی، وزارت اقتصاد پذیرفتند تا پایان آبان ماه خلع ید مدیریت فعلی انجام و جایگزین تعیین شود تا وضعیت هفت تپه از شرایط نامساعدی -که از سال 94 دچار آن شده- خارج شود.

سخنگوی اصل نود ادامه داد: مقرر شد؛ سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد به شکل هفتگی گزارش اقدامات انجام شده در راستای خلع ید را به مجلس ارائه دهد تا این مهم در زمان مقرر رقم خورد.

خضریان درباره شرایط انتخاب مالکان آتی این شرکت، توضیح داد: از آنجا که اداره این شرکت به تامین اعتبار مالی نیاز دارد باید بررسی شود؛ کدام یک از دستگاه‌های داوطلب برای تصدی بر آن، چنین توانی دارند و دقیقا به همین دلیل یک و نیم ماه برای تغییر متصدی زمان گذاشته شده است چراکه اگر این شرکت به دست یک بخش دولتی یا خصوصی داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید مدیریت فعلی شرکت هفت تپه تا پایان آبان ماه

خلع ید مدیریت فعلی شرکت هفت تپه تا پایان آبان ماه