مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 22:402020-09-30پزشكي

احتمال سرایت و قدرت کرونا بیشتر شده است


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در ایران روند سینوسی داشته است، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ایران تاکنون نه تنها ضعفی در ساختار آن ایجاد نشده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ قاسم جان‌بابایی شامگاه چهارشنبه در ستاد استانی مدیریت مقابله با بیماری کووید 19 چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از 30 بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون، در روز‌های مختلف به جز تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، روند شیوع ویروس کرونا به صورت سینوسی بوده است و 14 روز بعد از ایام خاص، افزایش بیماران سرپایی و مبتلایان مشاهده شده است.

جان‌بابایی تصریح کرد: مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تعطیلات پیش‌رو و احتمال شیوع بیشتر ویروس کرونا نگران هستند.

وی یادآور شد: با وجود شیوع بسیار بالای ویروس کرونا در اصفهان، کاشان، قم و خوزستان، اما مسوولان چهارمحال و بختیاری روند شیوع این ویروس در استان را مدیریت کردند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: برای کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا، هیچ کشوری تاکنون به جز استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال برخی جرایم، اقدام دیگری نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سرایت و قدرت کرونا بیشتر شده است

احتمال سرایت و قدرت کرونا بیشتر شده است