مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 22:252020-09-30اقتصادي

دوران سالمندی نیازمند توجه همگانی است


باتوجه به بالا رفتن نرخ سنی جمعیت جهان و کاهش فرزندآوری، حقوق سالمندان که دارای محتوای برابری فرصت های اجتماعی برای تمامی سنین و در نظر گرفتن مزایایی برای بالا بردن کیفیت زندگی سالمندان و افزایش امید به زندگی آن ها بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سعیده رومی فعال فرهنگی و دانشجوی حقوق در یادداشتی به بهانه روز جهانی سالمند به بررسی این دوران مهم در طول زندگی پرداخته است: گذران عمر مسئله پررنگی در زندگی انسان ها است.

همگی در مسیر رو به جلویی قدم برمی داریم که راهی به بازگشت حتی برای ثانیه ای کوتاه در آن نخواهیم داشت.

از دوران کودکی و اتفاقات هیجان انگیز این دوران گرفته تا رسیدن به احوالات پر فراز و نشیب دوران نوجوانی و جوانی و پس از آن دوران ثبات و بزرگسالی که به مرور سعی بر ایجاد ثبات آرامش در زندگی خود می کنیم.

با گذر از تمام این دوران ها و ثبت خاطرات و تجربیات مان در زندگی، به دوران اُفول و کمرنگ شدن قوای خود در سالمندی خواهیم رسید که در کشور ما به صورت قراردادی از آغاز دهه ششم زندگی پا به این دوران می گذاریم.

   آغاز این دوران تغییرات زیادی در فیزیولوژی بدن انسان به دنبال دارد که این تغییرات به مرور زمان بر عملکرد سلول ها اثر می گذارد و باعث تحلیل قوای بدنی فرد سالمند می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران سالمندی نیازمند توجه همگانی است

دوران سالمندی نیازمند توجه همگانی است