مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 21:052020-09-30سياسي

آموزش طلاب غیرایرانی با استفاده از فضای مجازی


مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب از مدارس پیوسته جامعه المصطفی العالمیه با توجه به شیوع ویروس کرونا آموزش معارف اسلامی به طلاب غربی را به زبان انگلیسی با استفاده از بستر فضای مجازی دنبال می کند.

- حجت الاسلام محمد جواد گلزار در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، از آغاز سال تحصیلی جدید در این مدرسه به صورت مجازی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به فراگیری بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامتی طلاب و اساتید برنامه های آموزشی این مدرسه به صورت مجازی و با استفاده از نرم افزارهای برگزاری کلاس های آنلاین دنبال می شود.

وی از اجرای موفق زیرساخت های آموزش مجازی این مدرسه یاد کرد و افزود: با پیش بینی های صورت گرفته از سوی مدیران مدرسه، زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری کلاس های مجازی آماده شده است و اساتید و طلاب مدرسه با آمادگی و آشنایی کامل از این ظرفیت بهره می گیرند.

معاون آموزش مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب با اشاره مقاطع و رشته های آموزشی مدرسه عالی مطالعات اسلام و غرب خاطرنشان کرد: طلاب این مدرسه اکنون در مقطع کارشناسی در رشته فقه و معارف اسلامی و در مقطع کارشناسی ارشد در دو رشته فلسفه اسلامی و عرفان اسلامی مشغول تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش طلاب غیرایرانی با استفاده از فضای مجازی

آموزش طلاب غیرایرانی با استفاده از فضای مجازی