مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 20:552020-09-30سياسي

برگزاری مراسم دهه آخر صفر در استان بوشهر با رعایت مسائل بهداشتی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسم دهه آخر صفر در استان بوشهر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: قیام حضرت سیدالشهدا علیه السلام همان طور که خود آن حضرت در ابتدای حرکت بیان داشتند برای احیا ارزش های الهی و دینی، مبارزه با منکرات و شناخت معروف ها در جامعه بود و در همین راستا پویش هر خانه، یک حسینیه جهت تعظیم شعائر اربعین در استان بوشهر اجرا می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در بخشی از سخنان خود بر لزوم استفاده حداکثری از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ اربعین تأکید کرد و خواستار مشارکت بیشتر هیئات، مراکز و محافل مذهبی در استفاده از این ظرفیت برای گسترش معارف اربعین حسینی شد.

رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان بوشهر، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی هیئت های مذهبی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: زیارت اربعین امسال با حالت تضرع و حفظ پروتکل های بهداشتی در منازل و مراکز دینی برگزار خواهد شد و استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی در شکست زنجیره انتقال ویروس ، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم دهه آخر صفر در استان بوشهر با رعایت مسائل بهداشتی

برگزاری مراسم دهه آخر صفر در استان بوشهر با رعایت مسائل بهداشتی