مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 20:452020-09-30ورزشي

ابتلای 11 بازیکن والیبال هورسان به کرونا


سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: در هفته اول 11 بازیکن هورسان به کرونا مبتلا شدند و ما در هفته اول با 6 نفر به مصاف سایپا رفتیم و بازی را واگذار کردیم .

- عارف باقرزاده سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال کشور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه تیم هورسان اوضاع خوبی دارد، بیان کرد: چهار هفته از لیگ برتر گذشت دو شکست و یک پیروزی به دست آوردیم، البته بدشانس بودیم که در هفته اول 11 بازیکن هورسان به کرونا مبتلا شدند و ما در هفته اول با 6 نفر به مصاف سایپا رفتیم و بازی را واگذار کردیم .

وی تصریح کرد: در هفته دوم مقابل شهروند اراک به دلیل مشکلات تیم شهروند بازی برگزار نشد و سه بر صفر پیروز شدیم و در هفته سوم استراحت داشتیم اما در هفته چهارم بازیکنان کلیدی تیم مصدومیت داشتند و بازهم نتوانستم از ترکیب تیم استفاده کنم و متاسفانه سه بر صفر مقابل اردکان شکست خوردیم.

سرمربی هورسان رامسر با اشاره به ترمیم و بازسازی سالن شهید صدر رامسر گفت: تلاش های زیادی از سوی هیأت والیبال و اداره ورزش رامسر صورت گرفت تا این کار استارت بخورد که جای تقدیر دارد.

باقرزاده با اشاره به اقدامات هیأت والیبال رامسر در این چند سال اخیر افزود: واقعا در این سال ها والیبال رامسر رشد بسیار خوبی داشته است سال قبل در لیگ دسته اول و امس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 11 بازیکن والیبال هورسان به کرونا

ابتلای 11 بازیکن والیبال هورسان به کرونا