مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 20:352020-09-30اقتصادي

برخورد قاطع دستگاه قضایی با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی و کشاورزی آمل


دادستان شهرستان آمل خطاب به متصرفان اراضی ملی و کشاورزی هشدار داد و گفت: با عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی با کاربری کشاورزی، زراعی و باغی به طور جدی برخورد می شود و دستگاه قضایی نیز برخورد قاطعی با تصرف کنندگان اراضی ملی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، با توجه به دغدغه و مشکلات شهرنشینی شاهد هجوم خوش نشین ها به سمت روستاها، مناطق کوهستانی و جنگلی خوش آب و هوا هستیم که نتیجه آن با گسترش قارچ گونه ساخت و سازهای غیرمجاز در خارج از بافت های مسکونی، اراضی ملی و کشاورزی است.

یکی از این مناطق خوش آب و هوا که مسافران و گردشگران زیادی را در طول سال به خود جذب می کند دهستان چلاو است؛ این دهستان شامل 9 روستا با نام های گنگرج کلا ، چمه بن ، زرخنی ، تیار ، پاشاکلا ، نجارکلا و پاریمه می باشد که پر جمعیت ترین روستای این منطقه سنگچال با هزار و 250 خانوار و کوچک ترین روستا گت کلا که شامل 70 خانوار می باشد.

شغل بومی مردمان  این منطقه دامداری می باشد و فعالیت کشاورزی صورت نمی گیرد و اکثریت جمعیت این منطقه خوش نشین هستند به صورتی که 6 ماه ابتدای سال این منطقه کاملا پر و 6 ماهه دوم تقریبا خالی از سکنه است.

80 درصد مردمان آن منطقه بومی اند که به دوبخش خوش نشین و غیر خوش نشین تقسیم می شوند؛ خوش نشین ها بیشتر در ایام تعطیلات و آخر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دستگاه قضایی با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی و کشاورزی آمل

برخورد قاطع دستگاه قضایی با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی و کشاورزی آمل