مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 20:052020-09-30اقتصادي

واگذاری 11 ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی لرستان به بخش خصوصی برای اجرا


معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان از واگذاری 11 ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی این استان به بخش خصوصی برای اجرا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نامدار صیادی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به واگذاری 11 پروژه ایستگاه پمپاژ آب به بخش خصوصی، گفت: واگذاری این پروژه ها بر اساس دستورالعمل واگذاری پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای به بخش غیر دولتی به استناد ماده 27 قانون الحاق 2 بودجه سال 99 کشور انجام می شود.

وی، افزود: واگذاری این پروژه ها یکی از اولویت های بخش کشاورزی است و رویکرد سازمان جهاد کشاورزی لرستان نسبت به این مسئله مثبت بوده و تمام تلاش خود را برای واگذاری به بخش خصوصی به کار خواهیم گرفت.

معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: در این راستا 11 پروژه به صورت اولویت بندی شده به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام شده اند و در حال حاضر تعداد هفت پروژه خلاصه اطلاعات آنها در کاربرگ های شماره 1 تا 3 تکمیل شده است.

صیادی، ادامه داد: در این راستا سه پروژه ایستگاه پمپاژ میشاخور و زوران چم در شهرستان چگنی و ایستگاه پمپاژ چم کبود خاصی آباد شهرستان رومشکان گزارش تصمیم آنها آماده شده است که نیاز است گزارش تصمیم این سه پروژه ظرف 72 ساعت کاری توسط کمیته منتخب سازمان مطالعه و تأیید شده و سپس به کارگروه واگذاری استان ارجاع داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 11 ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی لرستان به بخش خصوصی برای اجرا

واگذاری 11 ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی لرستان به بخش خصوصی برای اجرا