مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 20:052020-09-30سياسي

مرکز پخش دارویی لرستان دهه فجر امسال افتتاح می شود


مرکز پخش دارویی این استان طی دهه فجر امسال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی خادمی امروز چهارشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی پروژه مرکز پخش دارو لرستان در شهرستان سلسله، اظهار داشت: یکی از کاستی های اصلی استان در زنجیره سلامت عمومی، عدم وجود شرکت های دارو پخش در استان لرستان بود.

وی با اشاره به اهمیت این طرح، گفت: احداث مرکز دارو پخش در استان به معنای داشتن ذخایر دارویی و وجود دارو به اندازه کافی در استان است.

استاندار لرستان، افزود: این موضوع در موقع حوادث غیرمترقبه خود را به شدت نشان می دهد به گونه ای که در جریان سیل سال 98، این موضوع به عنوان یک ضعف احساس می شد و به همین خاطر یکی از برنامه هایی بود که در دستور کار استان قرار گرفته بود.

خادمی، عنوان کرد: خوشبختانه با حمایت وزیر کار، پیگیری های نماینده مردم شهرستان های سلسله و دلفان و با سرمایه گذاری مجموعه شستا و…، کلنگ احداث این طرح به عنوان یک مجموعه ذخیره و پخش دارو در استان و در شهرستان الشتر شکل می گیرد و توزیع و پخش دارو در استان تحت پوشش این مرکز قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص زمان افتتاح و بهره برداری از این طرح، گفت: امیدواریم این هدیه دولت را در یک فرصت زمانی کوتاه سه ماهه و حداکثر تا دهه مبارکه فجر افتتاح کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پخش دارویی لرستان دهه فجر امسال افتتاح می شود

مرکز پخش دارویی لرستان دهه فجر امسال افتتاح می شود