مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 19:502020-09-30ورزشي

پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی صعود کرد/ درخشش آل کثیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در یکی از مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و از ساعت 21:10 امروز چهارشنبه تیم های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد.

- تیم فوتبال پرسپولیس با درخشش عیسی آل کثیر مهاجم خود ضمن غلبه بر تیم پاختاکور ازبکستان راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد تا حریف النصر عربستان در این مرحله شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در یکی از مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و از ساعت 21:10 امروز چهارشنبه تیم های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد.

به این ترتیب تیم پرسپولیس راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در این مسابقه که در ورزشگاه جاسم بن حمد قطر برگزار شد، عیسی آل کثیر (49 و 66) برای پرسپولیس گلزنی کرد تا راه را برای صعود سرخپوشان ایران به مرحله نیمه نهایی هموار کند.

یک تغییر نسبت به ترکیب بازی با السد پرسپولیس این بازی را با ترکیب حامد لک، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، سعید آقایی، بشار رسن (67 - امید عالیشاه)، احمد نوراللهی (76 - میلاد سرلک)، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، احسان پهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی صعود کرد/ درخشش آل کثیر

پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی صعود کرد/ درخشش آل کثیر