مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 19:402020-09-30سياسي

از گلایه دادستان تا چرایی تعطیل نشدن مدارس از زبان مدیرکل


ستاد استانی مقابله با کرونا با طرح و بررسی موضوعاتی نظیر اعمال مجدد بعضی از محدودیت ها، تعطیلی مراکز گردشگری به مدت 2 هفته، برخورد با مدیران ادارات و اصنافی که به مصوبات ستاد عمل نمی کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد عصر امروز جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا با حضور معاون وزیر بهداشت در محل سالن جلسات ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

اعمال مجدد بعضی از محدودیت ها، تعطیلی مراکز گردشگری به مدت دو هفته، برخورد با مدیران ادارات و اصنافی که به مصوبات ستاد عمل نمی کنند، تشدید نظارت ها با رویکرد تشویق و تنبیه، جلوگیری از ورود مسافر به استان و تعطیلی بعضی از صنوف و مراکز عمومی از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

عدم اعمال محدودیت ها شرایط بحرانی امروز را رقم زد عبدالرضا علیمحمدی در این جلسه گفت: تذکرات و مطالب بسیاری در جلسات قبلی مبنی بر افزایش محدودیت ها گفته شد اما اعمال نشد و باعث شده در حال حاضر در وضعیت بحرانی قرار بگیریم.

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در استان صورت داد و بنده به صورت شبانه روزی آماده هرگونه کمک و صدور دستورات قضایی در این زمینه هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گلایه دادستان تا چرایی تعطیل نشدن مدارس از زبان مدیرکل

از گلایه دادستان تا چرایی تعطیل نشدن مدارس از زبان مدیرکل