مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 19:102020-09-30ورزشي

اینتر 5 - 2 بنوونتو؛ کونته، اینزاگی را کیش و مات کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دیدار معوقه هفته نخست سری آ ایتالیا امشب اینتر در خانه بنوونتو توانست با پنج گل حریف تازه صعود کرده خود به سطح اول فوتبال ایتالیا را تحقیر کند؛ - شاگردان آنتونیو کونته توانستند با نمایشی درخشان مقابل بنوونتو به برتری 5-2 رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در دیدار معوقه هفته نخست سری آ ایتالیا امشب اینتر در خانه بنوونتو توانست با پنج گل حریف تازه صعود کرده خود به سطح اول فوتبال ایتالیا را تحقیر کند؛ شاگردان کونته از همان ابتدا سوار بر بازی بودند و تنها لوکاکو سی ثانیه فرصت لازم داشت تا گل اول را وارد دروازه حریف کند.

پس از این گل، توپ و میدان همچنان در اختیار شاگردان کونته بود و این بار روی یک کار تیمی زیبا و پاس کات بک تماشایی از اشلی یانگ، با ضربه ای والی گالیاردینی توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دقایقی پس از گلزنی گالیاردینی، بار دیگر لوکاکو توانست برای تیمش گلزنی کند و از اشتباه خط دفاعی حریف گل سوم اینتر را به ثمر رساند؛ شاگردان پیپو اینزاگی پس از دریافت گل سوم تلاش کردند تا با فشار روی دروازه حریف، جبران مافات کنند که سرانجام اشتباه عجیب هندانوویچ سنگربان باتجربه اینتری ها باعث شد تا گل نخست بنوونتو به ثبت برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینتر 5 - 2 بنوونتو؛ کونته، اینزاگی را کیش و مات کرد

اینتر 5 - 2 بنوونتو؛ کونته، اینزاگی را کیش و مات کرد