مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 18:402020-09-30سياسي

خلع ید از مالک هفت تپه/ پرداخت حقوق کارگران تا 15 مهر


نائب رییس مجلس از خلع ید از مالک هفت تپه خبر داد و گفت: «متولیان فعلی اهلیت ادامه تصدی و مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه را ندارند، مقرر شد؛ - نائب رییس مجلس از خلع ید از مالک هفت تپه خبر داد و گفت: متولیان فعلی اهلیت ادامه تصدی و مدیریت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه را ندارند، مقرر شد؛ تا یک و نیم ماه آینده قرارداد شرکت با آن ها فسخ و مدیریت جدید جایگزین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از خانه ملت، نائب رییس مجلس گفت: از آنجا که عدم اهلیت متولیان فعلی مدیریت شرکت کشت و صنعت هفت تپه محرز است، مقرر شد؛ قرارداد این شرکت با مدیران فعلی آن تا یک و نیم ماه دیگر فسخ شود.

نشست بررسی مشکلات کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس، علی خضریان نماینده تهران و سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس، سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اصل 90 مجلس، سید علی موسوی نماینده ملکان و عضو کمیسیون صنایع مجلس، رییس سازمان خصوصی سازی، جمعی از کارگران هفت تپه و مسئولان مربوطه عصر امروز(چهارشنبه 9 مهرماه) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بنابراین گزارش، علی نیکزاد نائب رییس مجلس شورای اسلامی در تشریح دستاوردهای این جلسه مشترک، گفت: تاکنون نزدیک به 8 جلسه با هدف پیگیری حق و حقوق کارگران هفت تپه برگزار کرده ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید از مالک هفت تپه/ پرداخت حقوق کارگران تا 15 مهر

خلع ید از مالک هفت تپه/ پرداخت حقوق کارگران تا 15 مهر