مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 18:252020-09-30سياسي

حفظ ایمنی زائران از اولویت های آستان قدس رضوی است


تولیت آستان قدس رضوی حفظ ایمنی زائران را از اولویت های نخست آستان قدس رضوی دانست.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی صبح امروز با حضور در واحد آتش نشانی حرم مطهر رضوی ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات آتش نشانان این مجموعه، حفظ ایمنی زائران را از مهم ترین اولویت های آستان قدس رضوی خواند و اظهار کرد: همانگونه که بازرسی بدنی برای امنیت زائران اهمیت دارد، آتش نشانی نیز به همان میزان حائز اهمیت بوده و این دو مکمل یکدیگر هستند.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر ضرورت آینده نگری برای پیشگیری از سوانح وحوادث، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم در اثر کوتاهی در تأمین امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی خدایی نکرده اتفاقاتی رخ دهد و سپس بخواهیم به سراغ رفع کمبودها و اشکلات بروید.

وی افزود: حادثه تلخ پلاسکو، هزینه گزاف همراه با شهادت هموطنانمان را به همراه داشت، باید از عبرت ها و تجربیات این حادثه بیاموزیم و از حوادث احتمالی آینده پیشگیری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با اشاره به حضور میلیونی زائران در حرم مطهر رضوی در مناسبت های خاص همچون عیدنوروز و شب های قدر گفت: به برکت وجود مقدس حضرت رضا(ع) و با تلاش دست اندرکاران حوزه های ایمنی و امنیتی حرم مطهر، تاکنون حادثه ای در این آستان نورانی رخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ ایمنی زائران از اولویت های آستان قدس رضوی است

حفظ ایمنی زائران از اولویت های آستان قدس رضوی است