مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 18:152020-09-30سياسي

منطقه آزاد بانه و مریوان، پاسخگوی بخش عمده ای از مطالبات مردم کردستان خواهد بود


استاندار کردستان ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان را مطالبه عمومی مردم استان عنوان و تاکید کرد: با تصویب آن می توانیم پاسخگوی بخش عمده ای از مطالبات مردم بویژه در این شهرستان های مرزی باشیم.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان را مطالبه عمومی مردم استان عنوان و تاکید کرد: با تصویب آن می توانیم پاسخگوی بخش عمده ای از مطالبات مردم بویژه در این شهرستان های مرزی باشیم.

بهمن مرادنیا امروز (9مهر) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت نظام، برگزار شد، با اشاره به پیوند و قرابت فرهنگی میان استان کردستان با اقلیم کردستان عراق، اظهار کرد: تعداد زیادی از سرمایه گذاران اقلیم عراق به ما مراجعه می کنند که اگر نتوانیم از این فرصت استفاده کنیم به سمت کشورهای دیگر خواهند رفت و اگر موفق به جذب آن ها شویم می تواند توسعه استان را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: اگر ما به دنبال حذف کولبری و ایجاد اشتغال هستیم، باید توجه داشته باشیم که 80% مشکلات قاچاق و کولبری به واسطه نبود اشتغال و درآمد است لذا با ایجاد منطقه آزاد می توانیم این مشکلات را مرتفع کنیم.

مرادنیا همچنین خاطرنشان کرد: در موضوع قاچاق، مردم کردستان مورد بهره برداری قرار می گیرند و افراد ساماندهی کننده باندهای قاچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد بانه و مریوان، پاسخگوی بخش عمده ای از مطالبات مردم کردستان خواهد بود

منطقه آزاد بانه و مریوان، پاسخگوی بخش عمده ای از مطالبات مردم کردستان خواهد بود