مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:502020-09-30سياسي

دشمن در جنگ نظامی هماورد ایران نیست/ نبرد فعلی فرهنگی و اقتصادی است


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نظامی هماورد ایران نیست، گفت: دشمن با جنگ نرم و نبرد فرهنگی و اقتصادی به ایران حمله کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد امروز عصر سردار غلامرضا سلیمانی در جمع مردم و بسیجیان شهر فرخشهر با اشاره به ریشه های دینی و فرهنگی فرخشهر، گفت: در گام دوم انقلاب فرخشهر باید جایگاهی که در گام اول داشته است را متجلی کند و نباید اجازه دهد انقطاع نسلی صورت گیرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه یادواره شهدا یکی از راهکارها برای جلوگیری از انقطاع نسل های بعدی با شهداست، تصریح کرد: دو گام از مسیر تمدن اسلامی با رهبری امام راحل طی شده و اکنون سه گام باقی مانده است، از جمله دولت سازی که به تحقق همه جنبه های مردم سالاری اسلامی می پردازد، جامعه پردازی و تمدن سازی هم گام های نهایی هستند.

سلیمانی با بیان اینکه بسیج یک تشکیلات برای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بسیج مظهر تحقق مردم سالاری اسلامی است و برای تحقق بیانیه گام دوم باید سازماندهی مردمی به وجود آورد به صورتی که مانند زمان دفاع مقدس همه مردم می توانستند جایگاه خود را برای خدمت پیدا کنند امروزه نیز این کار صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در جنگ نظامی هماورد ایران نیست/ نبرد فعلی فرهنگی و اقتصادی است

دشمن در جنگ نظامی هماورد ایران نیست/ نبرد فعلی فرهنگی و اقتصادی است