مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:452020-09-30سياسي

حمایت از شرکت های دانش بنیان و توسعه فضای مجازی در دستور کار دولت


رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر اینکه برای توسعه کشور نیازمند حمایت از شرکت های دانش بنیان هستیم، گفت: دو مقوله توسعه زیر ساخت های فضای مجازی و حمایت از شرکت های دانش بنیان از موضوعات مهمی است که دولت به آن توجه کرده است.

- رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر اینکه برای توسعه کشور نیازمند حمایت از شرکت های دانش بنیان هستیم، گفت: دو مقوله توسعه زیر ساخت های فضای مجازی و حمایت از شرکت های دانش بنیان از موضوعات مهمی است که دولت به آن توجه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی امروز در نشست هماهنگی حمایت شبکه بانکی از شرکت های دانش بنیان که به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد، با اشاره به تجربه خود در زمان فعالیت در وزارت ارتباطات برای حمایت از استارتاپ ها، با تاکید بر اینکه باید به جوانان اعتماد کنیم و رویکردها را تغییر دهیم، افزود: اگر قرار است که کشور به تولید ثروت، قدرت، توسعه اقتصادی و اشتغال برسد، باید به جوانان و خیل عظیم فارغ التحصیلان اعتماد شود و ریسک آنها را بپذیریم.

وی با اشاره به چالش های پیش روی شرکت های دانش بنیان، اظهار کرد: در بانک ها جایی برای حمایت از جوانان شاغل در این شرکت ها تعریف نشده بود و ثروت این شرکت ها به جای سرمایه، نوآوری و خلافیت و پشتکار آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از شرکت های دانش بنیان و توسعه فضای مجازی در دستور کار دولت

حمایت از شرکت های دانش بنیان و توسعه فضای مجازی در دستور کار دولت