مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:352020-09-30پزشكي

کرونا در تهران رکورد زد/درخواست فرمانده ستاد کرونای تهران برای اعمال محدودیت ها


رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران، با اشاره افزایش چشمگیر موارد بیماری و مرگ و میر کرونا در تهران، گفت: در صورت عدم اعمال محدودیت های جدی در استان شرایط تکران کننده ای پیش رویمان خواهد بود.

- رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران، با اشاره افزایش چشمگیر موارد بیماری و مرگ و میر کرونا در تهران، گفت: در صورت عدم اعمال محدودیت های جدی در استان شرایط تکران کننده ای پیش رویمان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی، گفت: پشنهاد اعمال محدودیت ها از ابتدای ارائه شد که هنوز پاسخ روشنی برایش دریافت نکردیم، این تاخیرها نمی تواند نگرانی های ما را در شرایط بحرانی و کاملا قرمز تهران افزایش دهد.

ما آماده هستیم بسته اعمال محدودیت های کرونا در تهران را که با توجه به مصبه ستاد ملی در یک بازخ زمانی یک هفته ای خپاهد بود و قابلیت تمدید هم خواهد داشت از شنبه اعمال کنیم.

وی با اشاره به اینکه این اعمال محدودیت ها در گروه سه و چهار اعمال خواهد شد، اظهار کرد: اعمال این محدودیت ها در این سطوح از مصوبات ستاد ملی کرونا بوده که در شهرهای قرمز اجرایی می شدند و تقاضای ما اعمال هرچه سریع تر این محدودیت ها در استان تهران است.

زالی افزود: همچنین بسته ای برای اعمال جرایم بازدارنده برای عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و عدم استفاده از ماسک در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در تهران رکورد زد/درخواست فرمانده ستاد کرونای تهران برای اعمال محدودیت ها

کرونا در تهران رکورد زد/درخواست فرمانده ستاد کرونای تهران برای اعمال محدودیت ها