مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:252020-09-30ورزشي

هیات مدیره استقلال رسما سعادتمند را عزل کرد


هیات مدیره باشگاه استقلال در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که مدیرعامل باشگاه را از سمتش عزل کرده و عضویت او در هیات مدیره را نیز به مجمع باشگاه ارجاع داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، بیانیه هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص برکناری احمد سعادتمند به شرح زیر است: بنام خدا ؛ هواداران عزیز باشگاه استقلال سالی به غایت سخت سپری شد و امیدوار بودیم در پایان این سال فوتبالی سخت، حداقل یک جام به شما هدیه دهیم ولی نشد، امیدوار بودیم با نتیجه گرفتن در لیگ قهرمانان آسیا، دل شما را شاد کنیم اما نشد، نشد و حکایت این نشدها حکایت تلخی است.

اول لازم می‌دانیم بابت این نشدها از همه شما عذرخواهی کنیم و همه توان خود را به کار گیریم تادر فصل پیش رو تیمی قدرتمند روانه مسابقات کنیم تا استقلال واقعی مجددا بدرخشد.

دوم با بررسی دقیق اتفاقات باشگاه در دو ماه گذشته و استفاده از نظرات کارشناسان و اهالی فن و با عنایت به؛ 1- سفر نابهنگام و بی نتیجه آقای سعادتمند به ایتالیا که بر خلاف ادعاها و بر اساس اسناد موجود، می‌شد دیرتر انجام شود و بدتر از آن مصاحبه جنجالی تلویزیونی و مصاحبه رسانه‌ای بعد از جلسه هیات مدیره که باعث برهم خوردن تمرکز تیم و در نتیجه از دست رفتن جام حذفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات مدیره استقلال رسما سعادتمند را عزل کرد

هیات مدیره استقلال رسما سعادتمند را عزل کرد