مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:202020-09-30اقتصادي

حضور فعال بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ملی دفاع مقدس


بانک رفاه کارگران در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس و همراستا با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان ها و مجموعه های وابسته در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس (اقتدار40) که به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس برپا شد، - بانک رفاه کارگران در راستای حفظ ارزش های دفاع مقدس و همراستا با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌ها و مجموعه های وابسته در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس (اقتدار40) که به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس برپا شد، حضور فعال داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله‌ گانی مدیرعامل این بانک صبح روز سه شنبه هشتم مهرماه سال جاری در راس هیاتی با حضور در این نمایشگاه که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با قرائت فاتحه و تقدیم شاخه گل به مقام شامخ شهدای گمنام، ادای احترام نمود.

لله‌گانی پس از اجرای مراسم رسمی رژه و مارش نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به شهدای جنگ تحمیلی، از غرفه‌های سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف بازدید و با نمایندگان مستقر در این غرفه‌ها به گفت وگو پرداخت.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران و هیات همراه در این بازدیدها با حضور در غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و گفت و گو با نمایندگان وزارتخانه و مسئولان غرفه، ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ملی دفاع مقدس

حضور فعال بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ملی دفاع مقدس