مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:152020-09-30اجتماعي

برنامه بسیج برای کمک به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش


رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به تدوین سند 10 ساله سازمان بسیج، گفت: از اهداف این سند کمک به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز نشست تیم مدیریتی آموزش و پرورش استان با رییس سازمان بسیج مستضعفین، برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار غلامرضا سلیمانی گفت: بیشترین هماهنگی و تعامل در دستگاه های کشور با آموزش و پرورش است و در شرایط اخیر این تعامل عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: هدف ما در این همکاری و تعامل، کمک به آموزش و پرورش در به میدان آوردن نیروهای مردمی است که به دلیل نزدیک بودن کار از جنبه دیگر است که ما در تربیت و نقش آفرینی جوانان و تمدن سازی نقش داریم و در واقع نقش های مکمل یکدیگر هستند.

سلیمانی عنوان کرد: در خصوص گام دوم انقلاب سند 10 ساله بسیج مستضعفین به مقام معظم رهبری ارائه شده است که آموزش و پرورش نقش گسترده ای در آن دارد و چهارمحال و بختیاری می تواند استان پیشتاز در اجرایی کردن این سند باشد که از اهداف این سند کمک به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

رییس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه نقشه راه این سند هنوز تکمیل نشده است، افزود: در رابطه با مدارس محروم در چهارمحال و بختیاری در صورت محقق شدن بودجه این سازمان بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه بسیج برای کمک به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش

برنامه بسیج برای کمک به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش