مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:152020-09-30اجتماعي

کرونا استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در تبریز را کاهش داد


مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: با توجه به موج سوم کرونا و کاهش استفاده از حمل و نقل عمومی، تردد غیرضروری خودروهای شخصی در تبریز افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، استفاده از حمل و نقل عمومی را کاهش داده و افزایش استفاده از خودروهای شخصی را به همراه داشته است.

وی گفت: با توجه به برخی از اقدامات که برای آرام سازی معابر انجام شده، سعی بر این است که با هوشمندسازی و اقدامات نرم افزاری مردم را هر چه بیشتر با فرهنگ ترافیک آشنا کنیم.

سوار شدن به اتوبوس بدون ماسک ممنوع است در همین حال مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز با اشاره به این که بی توجهی به فاصله گذاری اجتماعی و تردد غیر ضروری پیامدهای جبران ناپذیری خواهد داشت، افزود: با توجه به شرایط حاد بیماری، از همشهریان تقاضا داریم تا اطلاع ثانوی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

ایمان غنی زاده با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در روزهای اخیر و مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز، گفت: برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز هر شب ضدعفونی می شوند؛ همچنین در تمامی کیوسک های شارژ کارت اتوبوس، ماسک به قیمت مصوب به فروش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در تبریز را کاهش داد

کرونا استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در تبریز را کاهش داد