مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:052020-09-30پزشكي

درخواست های رییس دانشگاه علوم پزشکی از مردم و مسؤولان/ وضعیت استان بحرانی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه شرایط استان در شیوع کرونا خطرناک و نگران کننده است، گفت: ارائه آموزش های کرونایی در شهرستان ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید شیرانی عصر امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس و تلفات زیر میانگین کشوری بوده اما در سه هفته اخیر از میانگین کشوری بالاتر رفت و به رتبه دوم در زمینه مرگ و میر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: در این هفته جاری میانگین مرگ و میر کمی کاهش پیدا کرده اما در زمینه بروز کماکان در وضعیت بد و خطرناکی قرار داریم و بالاتر از میانگین کشوری هستیم.

کنترل روند افزایشی شیوع کرونا در گرو رعایت پروتکل هاست وی خاطرنشان کرد: اگر پروتکل ها رعایت شود می توانیم روند بروز را کاهش دهیم اما احساس می شود روزهای سختی با سرد شدن هوا داشته باشیم.

شیرانی تاکید کرد: به صورت مشخص عواملی از جمله حجم بالای عقد و عروسی های قبل از محرم، افزایش مراجعات مسافران در شهریورماه و خستگی مردم در خصوص رعایت موارد بهداشتی باعث افزایش و طغیان ویروس یی و امر به معروف و نهی از منکر در زمینه این ویروس برنامه ریزی شده است که از روزهای آینده در سطح شهرستان های استان راه اندازی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست های رییس دانشگاه علوم پزشکی از مردم و مسؤولان/ وضعیت استان بحرانی است

درخواست های رییس دانشگاه علوم پزشکی از مردم و مسؤولان/ وضعیت استان بحرانی است