مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:352020-09-30پزشكي

قدرت سرایت کرونا افزایش یافته است


معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه قدرت سرایت کرونا در جامعه افزایش یافته است، گفت: محدودیت های باید برای مقابله با کرونا در تعطیلات پیش رو اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بخش سرپایی و بستری شد، گفت: برخی افراد جامعه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجهی هستند و همین امر شیوع این بیماری شدت می بخشد.

معاون درمان وزیر بهداشت ادامه داد: هم اکنون تعطیلات پیش رو موجب نگرانی حوزه درمان برای افزایش شیوع این بیماری شده است و باید در این زمینه محدودیت های اندیشیده شود و در تصمیم گیری ها قاطع عمل کرد.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله با کرونا ، عنوان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و جریمه به عنوان راهکارهای اصلی در راستای مقابله با کرونا است.

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا از مهمترین اهداف وزارت بهداشت است، گفت: دستگاه های اجرایی باید همکاری لازم را برای مقابله با کرونا با دانشگاه های علوم پزشکی داشته باشند.

وی گفت: کودکان مهم ترین حلقه انتقال ویروس کرونا هستند و حضور تعداد بالای دانش آموز در مدارس بسیار خطرناک است.

معاون درمان وزیر بهداشت ادامه داد: تعطیلی کسب و کار و واحدهای صنفی جزو آخرین تصمیم گیری ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت سرایت کرونا افزایش یافته است

قدرت سرایت کرونا افزایش یافته است