مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:302020-09-30اقتصادي

هشدار معاونت علمی درباره بزرگ شدن شرکت های دانش بنیان و دریافت تسهیلات بیشتر


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه در حال حاضر ساختار شرکت های دانش بنیان بزرگ شده است، گفت: از این رو این شرکت ها نیازمند تسهیلات بیشتری هستند و باید فکری درباره اعتبارات صندوق نوآوری و شکوفایی شود تا این صندوق بتواند از شرکت ها حمایت بیشتری داشته باشد.

- معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه در حال حاضر ساختار شرکت های دانش بنیان بزرگ شده است، گفت: از این رو این شرکت ها نیازمند تسهیلات بیشتری هستند و باید فکری درباره اعتبارات صندوق نوآوری و شکوفایی شود تا این صندوق بتواند از شرکت ها حمایت بیشتری داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سورنا ستاری امروز در نشست هماهنگی حمایت شبکه بانکی از شرکت های دانش بنیان که به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد، با تشکر از همه بازیگران اکوسیستم فناوری کشور، افزود: همکاری و اقدامات این بازیگران موجب شد تا اتفاقات جدیدی در این زیست بوم نوآوری رخ دهد.

وی با تاکید بر اینکه با اعتمادی که به جوانان کشور شد، توانستند اقتصاد جدیدی را ایجاد کنند، اظهار کرد: فروش 120 هزار میلیارد ریالی شرکت های دانش بنیان، حضور 41 شرکت دانش بنیان در بورس و ارزش تقریبی 250 میلیارد ریالی دستاوردهای دانش بنیان تنها با کمک همه بازیگران این عرصه میسر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار معاونت علمی درباره بزرگ شدن شرکت های دانش بنیان و دریافت تسهیلات بیشتر

هشدار معاونت علمی درباره بزرگ شدن شرکت های دانش بنیان و دریافت تسهیلات بیشتر