مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:252020-09-30اقتصادي

حفظ 1522 فرصت شغلی با پرداخت تسهیلات کرونایی در لارستان


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان گفت: با پرداخت تسهیلات کرونایی، یک هزار و 522 فرصت شغلی در لارستان حفظ و تثبیت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، یکی از آسیب های جدی ویروس کووید 19، آسیب رساندن به اقتصاد کشورها، ایجاد رکود و حتی تعطیل شدن بخش زیادی از مشاغل در سطح جهان بوده است .

در پی این موضوع مهم که تأثیر فراوانی در سطح جوامع ایجاد می کرد، هر یک از مسوولان حکومتی کوشیدند تا اقدامات پیشگیرانه در برابر آن انجام دهند.

یکی از سیاست های دولت ایران از زمان شروع شیوع کرونا ، پرداخت وام به کسب وکارهای آسیب دیده از شرایط به وجود آمده است و بر همین اساس متقاضیان بعد از ثبت نام در سامانه کارا می توانند به بانک های معرفی شده مراجعه کنند.

در سطح لارستان نیز که به عنوان یک شهر تجاری، بازرگانی و در حدی تولیدی و صنعتی محسوب می شود، پرداخت تسهیلات آغاز شده است اما به دلائل مختلف استقبال چندانی از این موضوع نشده که شاید یکی از دلائل آن عدم اطلاع کافی فعالان اقتصادی است.

به همین جهت گفت وگویی با عبدالمهدی قاسمی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان ترتیب داده شده است که متن آن در ادامه می آید: - در لارستان چند کارگاه اقتصادی برای دریافت تسهیلات یی در استان فارس چه جایگاهی دارد؟ برابر آخرین اعلام اداره کل تعاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ 1522 فرصت شغلی با پرداخت تسهیلات کرونایی در لارستان

حفظ 1522 فرصت شغلی با پرداخت تسهیلات کرونایی در لارستان